Getting My ثبت نام تیزهوشان To Work

Wiki Article

جهت اطلاع از مورخ دقیق تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان و مهلت ویرایش اطلاعات با ما همراه باشید.

پس دانش آموزان باید گوش به زنگ باشند و به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، اقدام به نام نویسی کنند.

دانش آموز دوقلو یا چند قلو هم جنس علاوه بر یکسان بدن اولویت انتخابی مدارس مورد نظر، می توانند با کسب حداقل هشتاد درصد از نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده در رشته مورد تقاضای خود اقدام به نام نویسی کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون مدارس تیز هوشان باید از شرایط لازم جهت نام نویسی نیز برخوردار باشند.

بعضی از مدارس به دلیل برگزاری کلاس‌های المپیاد یا کلاس‌های کنکور و ویژه برنامه ممکن است هزینه بیشتری در طول سال دریافت کنند. کسانی که بضاعت مالی خوبی ندارد چه‌کار کنند؟

من توی این آزمون قبول شدم‌ نهمی ام هستم نه خودم‌ باورم میشه نه هیچ کس

حال که با مزایا و معایب این مدارس آشنا شدید تا حدودی می‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید؛ اما شرایط ثبت‌ نام در مدارس تیزهوشان نیز حائز اهمیت است و باید به این شرایط نگاهی بیاندازیم: شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان فقط از طریق مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام خواهد شد. در این وبسایت با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید وضعیت خود به همراه کارنامه را مشاهده کنید.

بعد از طی کردن این مراحل فرد به پورتال دانش ثبت نام تیزهوشان آموزی خود وارد شده و می تواند اقدام به مشاهده نتیجه آزمون خود نماید.

سپاسگذاریم اگر نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان مقاله در میان بگذارید.

و الان که قبول شدم‌ می‌تونم‌ رشتمو‌ عوض کنم‌ آخه هنوز دهمو‌ نخوندم

نحوه ثبت نام در آزمون تیز هوشان به صورت اینترنتی می باشد. سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هریک از مقاطع تحصیلی متفاوت بوده و دانش آموزان باید به سایت ثبت نام مختص خود مراجعه کنند.

سلام خسته نباشید خواستم بدونم برا ثبت نام باید چکار کنم ؟

در ادامه این شرایط به صورت دو قسمت عمومی و خصوصی برای داوطلبان گرامی ذکر شده است. دانش آموزان ضمن برخورداری از این شرایط، قادر ثبت نام در آزمون خواهند بود.

Report this wiki page